CostaRica-2011.reismee.nl

Naar huis

Deze ochtend gaan we met een shuttle-busje terug richting vliegveld. We zijn al vroeg wakker en Frans gaat nog even in zee zwemmen en we maken nog wat foto's. Als het busje op tijd komt kunnen we eerst nog ontbijten en dan gaan we. Wat schetst onze verbazing het busje is ruim 3 kwartier te vroeg. Daardoor hebben we geen ontbijt, mede omdat er ook nog niemand bij de keuken/receptie is. Gelukkig hebben de avond ervoor de rekening al betaald. Na een rit van ruim 4 uur komen we aan bij ons hotel. Onderweg hadden we nog een stop en hebben 2 banaantjes gekocht die we van de tros konden halen.

We checken alvast in voor de vlucht en lunchen (cq ontbijten). We hebben gelezen dat er in de buurt een ZOO is. We vragen hoe we daar kunnen komen, en met een taxi zijn we er zo. We bekijken het kleine park en maken nog wat foto's van dieren die we al wel eerder zijn tegengekomen maar waarvan we geen (goede) foto hebben, waaronder de quetzal.

Dan gaan we met de taxi weer terug en begint het wachten tot vertrek. De volgende ochtend om 5.00 uur zullen we naar het vliegveld gebracht worden, waarna we als het goed gaat om 7.00 zullen vliegen. Dan weer naar Houston met een tussenstop en dan door naar Amsterdam waar we de volgende dag zullen aankomen.

We hebben dan 3,5 week door Costa Rica getrokken en hebben een heerlijke vakantie gehad. Wanneer de volgende is en waar naar toe.... Wintersport!!

Claire Dusee

Heel leuk om jullie zo te volgen in Costa Rica en oh... zo... herkenbaar. Vooral het Imperial bier, daar heeft mijn vriend toen een tshirt van gekocht toen wij de eerste 5 dagen geen koffers hadden, ik liep toen met een luiaard op mijn buik rond hihi. Ik kan ze niet weggooien :-)

Zo te lezen hebben jullie het fantastisch gehad daar. Thuis nog even nagenieten in alle rust want je zit hier zo weer in die trein.