CostaRica-2011.reismee.nl

San Jose, een stad waar niet veel te beleven valt.

Na een onrustige nacht en vroeg wakker zijn (weten nog niet precies hoe laat want we hebben de klokken nog niet gesynchroniseerd), zijn we 's morgens eerst naar het agentschap geweest om de gehele reis door te spreken en waar we het beste excursies kunnen doen.

We gaan te voet naar de stad en wandelen wat rond. Zin in een museum hebben we niet. De stad is overvol; overal zitten mensen te zitten of staan groente en fruit te verkopen. We zijn over 2 overdekte markten gelopen, allemaal vaste kraampjes met veel etenswaren, zowel als product als om direct daar te eten. We gaan weer vroeg terug naar het hotel om wat bij te komen. Dan opeens is de bagage er, we hoeven niet meer de stad in. Omdat we moe zijn na de lange reis vallen we in slaap. Als we wakker worden is het al donker en tijd voor een diner. Tegenover het hotel is een restaurant waar we een hapje eten en dan weer slapen. De volgende ochtend moeten we al om 5.30 op.