CostaRica-2011.reismee.nl

Voorbereidingen

Bijna iedereen is op vakantie en zelf zouden we ook al wel willen. Het weer zit in Nederland dan ook niet echt mee. Maar wij hebben het nog in het vooruitzicht.

Met nog ongeveer 6 weken te gaan, gaat het ook wel snel. We moeten nog wel de nodige voorbereidingen doen. Binnenkort maar eens een lijstje maken wat nog zeker geregeld of aangeschft moet worden. Augustus is voorbij voordat we het door hebben en dan wordt het kort dag.

We zijn ons al wel aan het verdiepen wat we allemaal waar kunnen doen. We hebben de reis zo ingedeeld dat we steeds een paar dagen op een bepaald adres zitten en daardoor ook tijd hebben om parken te bezoeken en andere dingen te doen. Costa Rica is toch vooral een land om de natuur te bekijken en van te genieten.

Hoe meer je op internet kijkt hoe meer je tegenkomt en hoe onoverzichtelijker het wordt. Genoeg is dan ook genoeg en daar hebben ze ook informatie.

Inmiddels hebben we het uitgereide reisprogramma ontvangen en spitten dat nog eens goed door. Goed uitzoeken wat waar te doen is om toch vooral maar niets te missen. Het mailtje aan vrienden en bekenden dat de site er weer is, is nu ook verstuurd. Nog een kleine 2 weken werken en dan inpakken en wegwezen. Nog eens goed bedenken wat er mee moet (vooral niet te veel).

marc en esther

wij wensen jullie heel veel plezier op jullie reis en we gaan jullie vooral volgen op jullie reis

Ans & Geert

Wij zijn zojuist teruggekeerd van onze eigen vakantiereis (naar Italië) en lezen daarom nu pas jullie aankondiging. Daarom wat laat, maar zeker niet minder gemeend een hele fijne en succesvolle reis toegewenst. We zijn benieuwd naar jullie verhalen en foto's.